Monday, November 22, 2010

FLUUUU.....

Assalamualaikum....

da bpe ari aku mengidap selsema...aku x pasti sama ada selsema babi atau selsema burung..ada musim agii ke skang neh???mintak simpanggg..syuhhhh.....

pokok nyer bukan selsema sbnarnya..aku pun x sure selsema ke resdung...eh ape aku melalut neh...klu sume pun bukan ape kebnda nyerr yg kua meleleh kat lobang idung aku nehh..

- adakah sejenis gam??
- adakah dia merupakan bahan yg menyeksikan suara aku??
- adakah lendiran keputihan kua ikut lobang idung???
- adakah dia merupakan bahan yg bley menurukan berat badan??(sbb bla mkn x rasa ape)
- adakah dgn lendiran di idung menampakkan aku bertambah comel??( ala2 boboy)

mustila sume tu TIDAKKK kan...tp mmg kali neh agak kronik..pale aku berdenyut & mata aku berair..so smlm laki aku g klinik...zman skang canggih, bini sakit laki yg kena g klinik..motip??mustila nak amik obat kan..muka aku nak g jmpa tidak sama skali..tiada kerajinan klu takat penyakit ngada2 aku kena g jmpa doc...

bru nak manja2 igt ubat skang neh jnis cecair..knon2 nunggu org suapkan la..hampehh jek rupanya pil..kunyah la ko sndri..nurse ckp neh obat yg paling kuat, mne x kuatnya bru telan xsmpai stgh jam aku da lalokk...pehh sgt layan okk..mmg tdo x sedar..xtau la dak 2 org tu bangun ke x mlm td...klu bngun musti laki aku yg dok bancuh susu...ekeke....

tp kan nape obat selsema neh ngantok ek???ape kena mngena selsema ngan tdo??ape pangkat dia??adik bradik len mak len bapak ke ape???atau mmg nurse 2 sengal laki aku mintak obat selsema dia bantai bg obat tdo???

mknanya psni,memana mat pet yg nak layan pale g klinik xyah arr mintak obat batok..ckp nak obat selsema..leh ke gitu???

korang xyah la perah2 otak dok pk..sbb mmg skang neh aku tgh melalut agii, lendiran kua tanpa kawalan..adoiii.... =(

No comments:

Post a Comment