Tuesday, May 10, 2011

mari kita ke Bukit Tinggi

Assalamualaikum....


entri neh sbnarnya da lapuk da, tp disebabkan dia tak lekang dek panas aku hupdet gak..ekeke...sbnarnya aku bz sgt skang neh, da tak dan nak merepek2, mengarut2 kat dlm blog smpaikan kadang2 aku tak pasan pun 8 jam aku bekerja..aiseyyyy, giler poyo penulisan aku skang neh..wakaka...

tp silalah percaya yer kengkawan, aku mmg da tak menang tgn sejak pindah kat opis baru neh, environment mcm neh la yg aku idamkan selama neh, bru la aku rasa berguna nyer kepala otak aku skang..klu tak da mcm org tua tak pencen2 aku rasa, duk melahu kat bilik smpai kembang2 bontot & kepala otak pun da naik tepu...huhu...

ok sbnarnya aku nak citer korang beberapa minggu yg lepas aku & famili g oliday kat Colmar Tropicale, Bukit Tinggi...nama depan da suspen da kan, hengat da smpai france da aku, rupanya Bukit Tinggi Pahang..muahaha....


da lama aku tak gi sini, las aku pegi masa preggy kakak 5 bulan, masa tu tahun 2008..



aku rasa bro neh tekanan, sbb dia confident leh menang game & dpt bear besar utk aku..haram jadah yg dpt sekor anak kambing biri2 jek..kahkah...


famili ku




kakak yg takleh nak diam mulut dia, rasa mcm nak selotep jek mulut dia neh...adoiii, saba jek la..



boboy ckp "adik anyak bocu ibu" ekeke...


dinner time, time oder makanan kene siyesss ok..bab mkn jgn nak memain ngan aku..
haha...


masa bg dorang nek bnda alah neh aku suspen jek..yang nek dorang berdua..mak bapak takleh nek skali..cuak gak aku kot la dak berdua neh bantai terjun lak masa bnda neh berpusing..seb bek tak jadi cmtu, siap tak nak turun agi ada la... =))

takpe la nak, ayah ko tak dpt agi keje cop duit..klu tak leh ibu belikan sebijik letak kat umah nenek, maen la ko smpai berak2..

No comments:

Post a Comment