Tuesday, May 3, 2011

FAST 5

Assalamualaikum....





perghhhh...leh masuk dalam sejarah donia neh, lama gler da aku tak hupdet blog..nak kata bz sgt tu xde la jugak, nak kata da lama x beromen, ari2 pekena..ntah apesal la mood nak mengarang neh x smpai2..bru muqadimah aku da tekan button sign out, pnya la banyak lambakan entri dlm draf aku..huhuhu....


eh lupa aku nak gtau korang, smlm aku da mula masuk opis baru..nnt aku stori sbb aku da x sbar nak citer kat korang pasal citer FAST 5 neh..smlm pas balik kje aku g The Mines jap, layan movie neh..mmg terbaek gua cakp lu...tak sia2 aku mendongakkan pale selama 2 jam..aku sampai da lmbat, dpt seat barisan ketiga dr depan, hamik ko..punya la smngat dpt seat btol2 depan screen pun aku sanggup..dia punya sedap mmg klu ko dtg ngan kapel x smpat ar nak mengorek2 dlm tu..wakaka... =))


aku malas nak citer dlm neh, korang tngok ar sndri, klu korang xde geng moh join aku tengok agi mggu neh..ekeke....

No comments:

Post a Comment