Tuesday, May 3, 2011

tempat baru =)

Assalamualaikum....




eh eh eh, apesal muka ko sama cm muka aku???patut ar cute..buwekkkk...hahaha...ok sbnarnya aku xtau cmne nak gmbar kan perasaan aku skang neh, tp perlu ke ko nak tau??jwapan nyer adalah perlu..sbb bnda yg baek x elok smpan sengsorang, haruslah dikongsi bersama..cewahhh...

smlm aku stat lapor diri kat department baru aku neh, pepagi da mulakan sesi perkenalan, sbgai org baru wajiblah aku menjadi seorang yg pemalu..tetibe jek plak rasa kemaluan tu dtg..memulakan, haruslah malu..tunggu sehari dua sok, aku la heroin nyer..wakaka...

staf kat cni sume frenly, smpai aku rasa 'alahai sila jgn layan aku begini coz aku neh bangsa x pandai nak berbahasa sgt, ckp mmg straight forward like yg lepas2, tetibe aku terLAKHANATKAN org opis aku..' tp lakhanat tu sekadar dimulut, blom smpai di ati lagi..aku neh muka jek LEGEND, tp ati CUTE..haha..pinjam stetment jambu jap..

bos pun ok, pandai bg arahan dan permintaan dia senang aku nak paham..mne tak pahamnyer, note yg dia tinggalkan mcm utk budak tadika..tetibe aku rasa mcm cute lak ada org layan aku cmtu..tp blom tau agi sejauh mne cute nyer arahan tu..utk sehari dua neh agak cute..masuk setahun dua sok, mau rasa mcm nak bg penampar..haha....

ha ko tngok, aku baru jek rajin nak hupdet tetibe menderu2 org col aku ajak g jamuan..tetibe aku jd kurang malu plak kan, atuk ajar bab mkn jgn malu, nnt rugi...so aku mau chow skang, aku xnak menjadi manusia yg kerugian..hahaha.....

No comments:

Post a Comment