Tuesday, April 19, 2011

love letter

Assalamualaikum....






korang penah dpt surat cinta??aku ngan laki aku so far sms x penah putus agi dr zaman bercinta sampai skang klu memasing xde depan mata..zaman bercinta lagi la mmg 24jam memicit sms, klu picit kat batu sungai mau hancur da aku rasa..tak cukup ngan tu, surat ngan kad handmade pun kitorang layan gak..perghhh bila dpt ko jgn ckp la, kalah latipah omar ko tau, stok guling2 atas katil, mata siap kelip2 agiii..muahaha....



arini aku dpt agi, tp bkn laki aku bagi..klu dia yg bg td konfem aku da hapday balik gentel telo..wakaka...aku bru dpt surat tukar daripada admin..arahan berkuatkuasa 3 Mei 2011..aku tak terkejut pun dpt surat tukar neh cuma aku terkejut, eh cpt lak aku ditukarkan..




utk pengetahuan korang sume, aku happy ngan tempat aku skang, almaklum bilik bru jek renovate, kapet pun ada bau kedai kapet baryali agi, nak agi td aku dpt mesin fax tercanggih di alam maya...mmg terbaek dr ladang...kwn2 pun da ramai kat cni, agi la sayang aku nak pindah...




tp apa kan daya, keje mcm aku memerlukan komunikesyennn yg berkesan, sgt susah bila duduk bawah majikan yg PR dia totally failed...dulu aku dpt bos pompuan, org ckp leceh keje ngan pompuan..mmg leceh pun, aku setuju..tp bila aku dpt bos lelaki bru aku tau sbnarnya keje ngan pompuan banyak bagosnyer..dia lebih memahami dan menjiwai..mmg dia style jepun, keje sume laju dan nak cpt, pastu otak sentiasa berjalan, bnyak sgt bnda baru yg dia nak wujudkan smpai aku pun tak menang tgn...




alhamdulillah berkat aku bersama ngan dia selama 3 tahun otak kiri kanan aku dpt berfungsi dgn baek..sume info kat ujung jari jek, enjoy gler keje ngan dia..skang hampir setahun setengah aku bekerja ngan bos lelaki, no tipon dia pun aku xtau..bley???sehari x lebih 5 patah perkataan ayat yg kua dr mulut aku @ dia..sgt boring ok, xleh nak share pape pun..




bila aku kena panggil ngan admin, aku jelaskan sume kat dorang..mujur dorang pun memahami situasi aku..mmg sgt ssah nak bekerja klu bos x serasi dgn kita...aku tak penah apply tukar, aku juz mention kat admin aku juz nak kan bos yg nak kan aku, selesa keje ngan aku dan aku pun selesa utk bekerja, itu jek..now aku sgt x sabar utk ke tempat baru, bos baru dan kwn2 baru.. =))




hopefully dpt bos yg sporting mcm dulu, amin....




No comments:

Post a Comment