Tuesday, April 12, 2011

...FEBERET...

Assalamualaikum....
kepala otak semakin membeku nmpaknya yer, da lama tak membina ayat, aku taip 1 perkataan da nak dekat 10x pastu aku delete..motip???sbb aku rasa ayat semakin membangsatkan, karangan budak tadika pun agi sedap drp ayat aku neh..tension2..grrrr...

so bila aku tension, aku akan mkn..ape kena mengena tension ngan makan???mmg ada, sbb mkn time tension sgt memuaskan ati...entri kali neh kesah mkn, tp takde kena mengena pun ngan tension, neh mmg aktiviti harian aku sepanjang aku menyepi drp menghupdet entri...

korang tau kan aku mmg suka makanan yg bermotifkan DAGING LEMBU..bila ternampak jek mmg leh gigil pale otak ok..makanyer spa tekak pun bermula..utk minggu neh jek muka aku neh ari2 duk mengulang Carl's Jr..aku rasa budak cashier tu pun da nek cam muka aku laki bini...


~Carl's Jr.~


~Portabelo Mushroom~


dinner aku leh katakan setiap ari adalah burger ini, peberet ok...aku rasa badan ngan muka aku pun bertambah menggebu mcm burger neh...dulu bila nak mkn kena turun KL, now da ada kat The Mines, mmg kiblat aku la skang neh duk ngulang sana, nak agi bila ada drive tru..sgt memudahkan keje..



klu arini nak makan agi bley???muahaha.... =))



Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment