Thursday, April 14, 2011

Mac Macaron Mac Macaron

Assalamualaikum....
arini jiwa kacau cket sbb nyer tetiba tekak aku tingin gler nak makan MACARON neh...aku klu nak pape bnda musti nak cpt, klu bley, sebut jek teruz dpt, sebut teruz dpt...neh mmg da pangai sejak azali...takde nak esok, lusa, tulat nyer..asal kua dr mulut "nak skang jugak"...hamik ko..so jgn ada yg berani nak acah2 aku, nak agi bab mkn..

skang neh emosi aku btol2 tertanggu, keje 1 ape tak menjadi, sbb nyer aku nak kan sgt MACARON neh..


masalahnyer bkn senang nak mendapatkan benda alah neh...setau aku dia ada jual kat The Whisk, kat Empire Shopping Gallery, Subang ngan Harrods KLCC..klu nak dptkan arini agak mustahil la kan, malas aku nak redah2 jem time balik keje nnt semata nak dptkan bnda neh..nak oder on9 konfem lambat jugak dpt..haishhh...

tp td aku dpt info macaron ada jual kat The Mines, stall tepi2 sungai tu..agak bahaya rasanya utk aku ke sana, sbb kat sana ada Carl's Jr...kang macaron ntah ke mane, terus jek menuju g mkn burger..muahaha.... =))


tp aku nak pegi gak carik, mane tau kot betol ada org jual..tak beli kang ada lak bb yg meleleh air liur sok..ekeke..... =)

No comments:

Post a Comment