Wednesday, April 6, 2011

~TLIWH~

Assalamualaikum....

minggu neh aku agak bz, tak bape nak sempat jenguk kat cni..tp aku pelan2 kasi up pape citer ekkk...las week aku bawak mil+fil+sil aku g oliday..kebetolan mak ngan abah da nak balik kampung, so laju2 la aku soh laki aku roger adik ipar aku soh bawah mak ngan abah singgah PD jap.. mak ngan abah ada kat umah kakak ipar aku nak dekat 2 minggu coz nak tolong tengok2kan anak2 buah aku, abg ipar aku kan kena duk sepital coz kena serangan jantung...dgn adanyer mak ngan abh kat cni leh gak tlg tengok2 kan dak2 tu sementara kakak ipar aku ngulang ke sepital..


~ape pasal lak senget gambar neh..adoiii....~


aku bwk dorang g lepak kat The Legend International Water Homes jek...senang cket kan..tp kali neh aku tak dpt nak request bilik bawah..sume da fully booked..yg aku dpt tingkat atas...


tingkat atas neh layan gak, open air...swimming pool dia pun agi besar..tp kelemahan dia adalah dikala mentari sejengkal atas pale mmg ko kena ontok2 duk dlm bilik, klu ko berendam gak dlm tu alamatnya mmg ada harapan la utk ko transform kan kulit ko ke arah yg lebih likat..


kali neh aku tak amik gmbar memana pun, decoration bilik dia lebih kurang sama dgn yg aku pegi masa dpt bilik bawah dulu, klu ko nak tengok rupa dia g la scroll tajuk yg lepas2...malas nak tepek kat cni..ekeke...


~kakak + atuk Salam~



ok, puas ati bila dpt bwk dorang g oliday...next time klu ada rejeki kita pegi tempat len pulak ekkk... =)


Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment