Tuesday, February 15, 2011

ape benda yg aku merapu nehhhhh

Assalamualaikum.....

kegiatan berangan aku da mula ditanam drp aku skola tadika lagi...masa kecik2 org berangan nak jd Doc, askar ngan cikgu..tp bila cikgu tanya aku jawapan aku nak jd org kaya..pale otak mmg cap $$$$...hahaha....tak kesah nak jd ape pun cikgu jnji ada duit banyak...ekeke....tepat dan padat kan jawapan aku..tp ko tak rasa ke ngan jawapan yg aku bg tu telah memberi tanda yg mendalam dibahagian gegendang tinga aku neh coz ada 1 tamparan wanita da hinggap kat pipi..muahaha..... =))

bila da kuat berangan masa kecik2 dulu aku sgtlah suka klu ada yg invite aku main M.S.K...korang igt tak menan neh???mane batch 90-an wajib tau..Miskin, Sederhana, Kaya....klu umah nak ISTANA jek...hahaha....aku pun tak sure RAJA Gopal mane yg sudi dtg meminang aku bila da besar nnt utk aku menginap kat istana...wakakaka.....

masuk jek bab kete mula aku meraban...kwn2 aku sume nak up jek, amik FERRARI..padahal beskal BMX pun blom tentu mmpu beli masa tu..adoiii...tp bila masuk turn aku, kete idaman aku musti yg neh;
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`

~Caravan~

muahahaha.......budak umo 6 thn da pndai berangan nak caravan weyyy...mampu????
tp masa dulu bila berangan nak caravan neh bkn ape melainkan nak main mak2 kat dalam tu...
bila da besar versi berangan aku semakin mendalam utk memiliki sebuah caravan neh coz sgt larr banyak kegunaan dan kelebihan dia....
  • boleh tidur smbil berjalan....
  • bermalam kat Serdang tp bila bangun aku da smpai Siam..syok x??
  • takyah ssah2 aku nak cek in hotel..jimat kan??
  • agak2 da penat drive laki aku mau cas bateri, aku sedia menawarkan perkhidmatan di belakang...muahaha....
  • agak2 aku boring berulang Serdang - Bangi utk g keje, aku bley tukar park kat Sg. Kembung ke ape kan utk berulang g keje...mane2 ada lot 0 aku leh tumpang...
  • takyah nak bayar bil air @ api...agak2 nak mandi aku g hiway sg. long amik air bukit...(tp kak sal kata air neh xleh minum tau coz ada e-coli bakteria yg terhasil drp taik binatang)
  • ishhhh...klu nak ikutkan banyak agii la aku mau up kat cni...


kesimpulannyerrr, aku sgt la suka CARAVAN neh...silap hb drive sambil menenggek pun ada...muahaha....bila la agak2nyerr laki aku bertukar title menjadi Dato' M ekkk...bleyyy aku jek beli bnda neh sebijik...jgn kata berlari, berguling, beraksi, segala2 yg BER bley aku bikin dlm neh... ;)

No comments:

Post a Comment