Monday, February 28, 2011

Matta Fair 2011

Assalamualaikum....

ok, juz nak share info neh, tak lama agi ada Matta Fair 2011, stat dari 11 - 13 Mac 2011 kat PWTC..sesape yg ada plan utk vacation bley arr pegi sini, dgr kata pakej percutian dalam dan lua negara sume murah2..banyak mane murah nyer aku pun tak sure coz aku pun tak penah berkesempatan nak pegi..

tp las year maca berblogwalking aku penah terbaca 1 entri daripada sorang blogger dia pegi ke Matta Fair then dpt pakej holiday kat A'Famosa Melaka 1 mlm RM8 jek...mmg terbaek kan..

smlm aku ada buat itinerary dan siap dgn sume kos utk percutian, bila discus ngan laki aku dia suggest utk pegi ke Matta Fair neh dulu, klu btol murah bley truz amik jek pakej kat sana, klu lebih kurang jek baek uruskan sndiri jek nnt mcm yg da ada cadangkan..kesimpulannyer klu berkesempatan aku akan pegi ke Matta Fair neh, pape info aku updet later ekk.. =)

~Watammat~

No comments:

Post a Comment