Sunday, February 20, 2011

jom ke Hotspring, Sungkai

Assalamualaikum.....


banyak benda mau hupdet neh, membuak2 dlm ati mau citer..tp aku kasi up satu2 ekkk, hot gossip & hotspring...ekeke.....ok, pepagi Sabtu aritu dgn konfiden nyer aku bangun then teruz packing barang...laki aku tak ckp papepun tp lek jek aku packing, mampu????

pastu siap2 sume da masuk kete, tgh jln baru la hegeh2 nak berdiskusi, smpai tol UPM laki aku tanya nak ke Utara @ Selatan..dgn pantas aku jawan Utara...smpai tol Sg. Besi pun x decide agiii, dlm ati sbnarnya nak g Cameron....tp lek lu, aku kan macho...haha..tetibe laki aku pun petik, Cameron la...aku pun on aje....
tetibe da masuk Tol Jln Duta, laki aku ckp, mcm boring jek nek Cameron, ape kata try g Hotspring, Sungkai....so aku pun on aje....jnji jalan kan..ekeke...

Felda Residence Hot Spring, Sungkai Perak



Villa 3

ok, masa pegi aritu kitorang amik Villa 1 bilik coz villa jek yg ada private jacuzzi, klu amik Deluxe, Superior sume tu takde private jacuzzi, so klu nak berendam dlm hotspring korang kena pegi ke kolam khas yg dorang sediakan...so nak senang amik villa jek, leh berendam 24 jam..
pilihan utk Villa ada 1 bilik, 2 bilik dan 3 bilik...



private jacuzzi
terletak kat laman belakang, keliling tanaman ijau sebijik mcm suasana kampung...mmg layan ok...mndi bogel mmg lek jek, sempat gak aku melampiaskan napsu aku seround dlm jacuzzi neh..muahaha.....klu msuk Utube mmpos aku..huhu...

bilik air dia pun kelas gak kan...

neh bilik dia, seluas alam ok...leh la sumbat ipar duai skali klu ko nak...

ruang tamu
lepak cini pun layan gak, sempat gak aku telek sume furniture dia from Lorenzo...i like...

dapur
agak2 terlebih rajin leh arr masak skali, sume peralatan lengkap..bawak bahan jek untuk memasak..


ok, memula kitorang kan plan nak ke Cameron, so takde la ajak atuk ngan nenek coz nenek malas nak panjat2 bukit tu,pening katenyer...alih2 bila da tukar plan ke sini, smpai2 umah neh besar gler..terkontang kanting kitorang 4 beranak..mmg xleh jd, da la cermin keliling, bila nek mlm agak suspen gak aku rasa..laju2 aku roger atuk ngan nenek soh dtg...sekejapan jek ptg dlm kol 6.30 atuk ngan nenek pun smpai...ekeke....tp klu kitorang berempat jek mmg rugi coz dorang da siapkan xtra bed...bila nenek kata orite, mmg lega la aku....muahaha.....penakot gak rupanyer... =)


ada gmbar agii aku kasi up ket next entri ekkk...


No comments:

Post a Comment