Sunday, February 27, 2011

U like ME ekkk???

Assalamualaikum....






adik Frank Sinatra nak berkenalan ngan aku. ko ada???hahaha....ok tghari td aku dpt 1 PM drp bro neh..nama dia Frank Richard..dia ckp dia tgh carik sorang colleage dia, ntah mcn mne dia jmpa profile aku..ayat manis, ok bang..sila jgn tertipu, gambar tu ilusi semata2, segala tulus mulus, kerak sopak yg ada kat aku hanya laki aku jek yg tau..

profile ko nak gud2 jek, status siap divorced..kira klu org tngok mmg tahap kesian ar, sape nak bela ank ko yg kecik2 tu ek...ow yg neh aku reka, aku taktau pun bape ekor anak yg dia ada..

Asst. Director
Stadi : Arizona
Lived: Manchester
Asal: Lousiana

kat profile langsung takde mention from Malaysia @ Tamil Nadu..tindakan seorang Asst. Director yg kurang bijak, drp profile pic da menggambarkan ko drp Batu Caves...environment telah2 dlm Malaysia jek..neh klu aku tak rabun larr..klu silap tu naseb ar kan.

fyi, nafkah batin da terlebih cukup coz laki aku da cukup superbbbb utk melayan aku diranjang, aku tak memerlukan actor berkulit itam yg konon hebat mcm kat dlm CD yg terjual dipasaran gelap..dr segi ekonomi pun so far takde masalah, klu tak dpt Asst Director pun aku leh idup ngan laki aku ngan aman bahagia...klu ko memerlukan pompuan utk sindiket dadah ke oversea, ow anda silap, sila carik pompuan yg kemaruk sgt nak naik kapal terbang..kebarangkalian ayat manis yg ko bg tu laku adalah tinggi...

~Sekian~

No comments:

Post a Comment