Sunday, November 28, 2010

ape punya LAKI la neh....

Assalamualaikum....

weekend baru neh aku xde pape xtviti...my MIL & FIL dtg umah dr ari jumaat smpai pg smlm..nak tngok & lepak2 ngan cucu dorang...so aku pun lepak sama la...

ptg smlm pas ujan lebat aku bwk dak2 neh jenjalan kat Alamanda...igt nak g MAHA Mardi tp confirm jem glerr pnya la..sdangkan aku otw ke Alamanda pun jln da mula jem kat trafic lite tol UPM tu...beta xde brani & xde kerajinan nak menempuh kebanjiran manusia kat sana...plan nak ke MAHA myb weekdays neh...

smpai Alamanda cm biasa arr da ujung2 thn neh Mega Sale merata2...segala mak nek jual 50% - 70%....segala jnis org ada kat sana termasuk la sepasang somi isteri yg aku jmpa neh...

kejadian neh berlaku masa aku tgh khusyuk memilih bedsheet kat Aussino....aku pelik la nape ada org yg xleh nak menjaga air muka pasangan sendiri..mungkin bnda cmni biasa bg org len tp pd aku bnda neh lua biasa...

asben dia neh tgu smbil duduk dekat dgn katil yg display bedsheet tu...yg wife dia plak tgh pilih2 bedsheet...dr jauh somi dia neh dok perhatikan wife dia neh nak bli ape...tiap kali wife dia pegang bnda si asben neh akn sound.

"ape bnda agii neh....nak bli ape agii..dah la tuu!!!!!" (dgn nada yg agak kasar)

padahal aku ada x smpai sejengkal dr batang idung dia...lgsung xde malu okkk...then wife dia pegang beg...beg kantung neh dia letak kat atas cashier dgn hg RM25 - RM29.90 klu x slap...dr jauh tu asben dia sound agii...

"dah3x......ckup la tu...xkan nak bli beg pulakkk!!!!bpe banyak agii nak bli!!" (kasar okk)

kali neh wife dia muka mmg bengang & malu tahap gaban...pandai lak dia menjawab...

"sabar larr xkan nak tengok pun xbleyy!!!!" (bunyi pun da mcm nak bergado masa neh)

aku yg ada kat citu mcm nak tlg jwbkan bg pihak bini dia tu...

"abg bini abg bli bedsheet abg jugak yg dok lanyak nnt..bla nak maen nak nenggek2 bukan ker kat atas bedsheet neh jgak???romen2 atas bedsheet baru kan agii sedap..abg x rasa ke???sok klu mati bini abg...bkn ke abg guna bedsheet neh gak utk bini baru abg???

ishhhh..geram btol aku masa tu...klu aku jd akak tu aku hempuk jantan tu pakai kotak bedsheet tu...hempuk sekuat ati pastu aku bla.......nak gado blikkk umah la weyyyy....x malu ke ngan org keliling....tau la org gomen sengkek skang neh..sume dok nunggu bulan 12...eh..cmne aku leh tau dorang gomen???wakaka......maen petik jek....

No comments:

Post a Comment