Tuesday, November 23, 2010

Pumps Mary Janes

Assalamualaikum....

klu aku nak pakai aku kena KURUS....bukan kena KURUS..tp wajib KURUS...klu x KURUS mmg aku xleh pakai..sbb dia seswai utk org yg KURUS shj..eh bape banyak KURUS daa...topik arini bukan kisah org KURUS..tp kisah org gemok yg kena KURUS supaya dia bley merealisasikan impian utk menyarung 'PUMPs MARY JANEs'.....

sape Pump Mary Janes tu???dia bukan sesiapa yerr..dia hanyala nama kepada sepatu..sape sepatu tu???eh eh ko..aku sekeh gak kang...klu sepatu pun x kenal x tau la tu...nama komersial dia KASUT...jgn lak ko tnya 'sape kasut tu'....org cmtu mmg seswai makan penyepak yg da disarungkan dgn Pump Mary Jane aku nnt...ekeke....

aku peminat setia wedges kan...now aku nak tukar pesen lak..mau pakai kasut jenis neh tp dgn syarat aku kena trunkan berat badan dulu..neh pun klu aku berjaya la..klu x berjaya terpaksa aku menten menjadi peminat tegar wedges....huhu....




~Coach~




~Guess~




~Guess~





~Nine West~






~Cristian Louboutin~
brand neh mmg femes ngan dsgn cmni..sgt cantek...tp diluar kemampuan aku rasanya...huhu...

ok neh antara contoh yg aku leh bg utk gambaran korang sume..myb sblom neh korang da penah tngok cume x sure nama nyerr...kat cni pun da banyak brand yg mula kuakan desgn cmni...gmbar neh aku search google so of coz la brand2 cmni jek yg banyak...aku sgt suka coz mostly dsgn dia m'gunakan material velvet yg menampakkan dia lebih sexy, cute & elegent..
bla pkai musti stylo kan...

tp mengikut kajian yg aku buat..cewahhh..siap wat research babe...bos aku cbuk research pasal tanah aku cbuk research pasal kasut...musti dia berbangga dgn minat aku dlm bidang kajian neh..ekeke....kebanyakan pemakainyerr sume yg slim melim...klu gemok cmne nak kawal berat kan..mau asyik pecok jek kaki...celebrity yg suka pakai kasut neh posh beckham, kim kardashian, sandra bullock, etc dan utk m'sia yg aku pasan sazzy falak..neh yg aku pasan la myb ramai agii yg pakai...ape yg aku tau sume pun saiz badan dr XS - S shja...XL - XXL xde yerr..

makanya klu aku nak jgak pakai kena la kurus mcm dorang gamaknya...sbb musababnyerr;

`
`

`

`

`

`

`

`

`

`

`

`

`

`

Kim Kardashian pakai pun pecok kaki..klu aku yg gemokk neh pakai mau menyungkur2, tertonggeng2 nak m'gayakan kasut neh....wakaka.... =))

No comments:

Post a Comment