Tuesday, November 30, 2010

pojek x menjadi....

Assalamualaikum....

smlm kan..aku siap ponteng ptg sbb nak wat facial...skali bla aku smpai rate facial sudah naik yakni RM228 sekali facial...makkkk aiiii...pd aku klu da cecah RM200 da kira mahal la..lastime aku wat RM180 jek...mmg xjauh beza tp mngikut pschology bla rege da bertukar digit aku da mula rasa mahal...wlaupun bezanyer 0.09sen...btol x???

korang x caya???cuba korang g Giant..brg2 dia sume ada 0.09sen blakang dia..bla nak bli sabun kat tesco hg RM20 sekotak, sanggup korang g crik Giant gak sbb hg dia murah RM19.99...gitu la perumpamaannyerr ngan kes aku smlm...tp xdela smpai beza o.o1sen...ekeke.....

aku decide cancelkan pojek mini aku neh, nextime g johor umah yang aku wat kat sana jek..rate sana murah agii..alang2 da smpai leh wat kan...demi nak menyelamatkan duit aku smlm aku siap off hp..wakaka....sbb amoi tu wat appment utk aku kol 3.30pm..dia soh aku round2 dlu then dia akn coll blik...kem slm jek la aku nak dtg blik..seb bek kat mines jek, so xdepe yg menarik utk aku sopingkan.....tp utk memuaskan gak ati aku neh, x sah klu x membeli kan...aku masuk Bodyshop, skang kan sibuk nak nyambut chrismas, banyak set2 yg cantekkk siap wrap...disebabkan cantekk itu makanya aku pun terbeli...



cranberry (limited)

lip balm


strawberry

Dreams


cantek x cantek x????x cantekk suda jnji aku dpt...x ckup ngan neh aku try bli lipstik, eye liner, shampoo, minyak wangi vanilla (gmbar da mlas nak google)...slalu bli shower bath jek kan..korang nak tau nape jd banyak cmni???sbb nyer dorg sgt bijak memerangkap aku yg suka m'habiskan duit neh...utk yg mmg da jd member mmg bnyak benefit...ada banyak less + rebat..bla dpt bnyak rebat, mula nak truz guna..kena tmbah agii brg..klu dilayan mmg smpai kesudah x abis...cmne pun aku mmg puas ati.....bla da bli sume neh mmg da terlebih layak utk dpt soping bag from bodyshop..toce toce....

nmpaknya pasni agii kerap arr beromen, sbb nak m'gayakan shower bath neh sume..wakaka..... =))...beromen ngan mandi ada kena mngena kan????

No comments:

Post a Comment