Monday, November 22, 2010

hormon dibln November

Assalamualaikum....




cuba korang tenung gambar neh???ape kebenda nyerr 2???tetiba mcm nak jd doc arini...aku search google & kua gmbar neh....bkn nak ajar coloring okk...neh adalah hormon...yeke hormon neh???mcm bubur cacar jek...sukati korang la...da google kata neh hormon makanya hormon la namanya..

klu korang pasan beberapa arini aku x updet blog..klu updet pun simple2 jek...utk pengetahuan korang perubahan hormon aku bulan neh ditahap yg melampau yerr...dia telah bg kesan yg mendalam smpai melibatkan sistem saraf otak aku..aku da jd mcm budak slow learner...aku jd dungu, aku jd sengal..smpai aku rasa bla aku adap blog penulisan aku mcm budak bangang....yg aku rsa bangang pun xdela sebangang neh...ha ko tngok...dr cni pun korang leh kesan tahap sengal aku kan...

beberapa gejala yg aku tgh hadap skang neh;
  • bdan aku kejap ok kejap panas
  • mata aku berair
  • pale otak aku berdenyut
  • tekak aku meloya
  • tekak aku jd sakit
  • perut aku berombak2 (org berombak kat dada tetiba aku kat perut)
  • aku jd moody
  • aku jd selebet
  • aku x leh nak pk

skang aku tgh menanti hormon aku blik pd yg asal....

~sekian~


No comments:

Post a Comment