Tuesday, November 23, 2010

jom ke pulau

Assalamualaikum....



~Pulau Tioman~

~Pulau Redang~


~Pulau Pangkor~


~Krabi~

~Pulau Koh Phi Phi~
jamu mata jap..pale otak tgh sengal2 elok tngok gmbar2 cmni..released tension kan..yeke leh released...bkn bertambah haru ke jiwa bla tngok gmbar cmni...bley tahan gitu la aku rasa..sbb dpt tngok tp x dpt pegi...sob sob sob.....
tp dlm banyak2 gmbar nape aku rsa gmbar2 neh leh wat aku tenang????sbb bla aku tngok gmbar neh siap dgn pakej 'BERANGAN'...pakej neh xyah booking2, x yah guna duit...ko tngok gmbar neh konon2 mcm ko tgh duk kat pulau 2 smbil snorkeling, sunbathing, candle light dinner, etc....wahhh sunbathing katanya...mau tggal bjik mata ngan gg jek aku... =))

nak djadikan citer smbil aku lepak2 ngan laki aku aritu...

aku: b, dlm bnyak2 tmpat kan..nape kita x lepak2 kat pulau???kan bes....
hubby: best gak kan..tp pulau x seswai bwk budak...berdua lebih baekkk..
aku: a'ah ekk...nt sape nak jaga dorang...xpe dak2 tggal...
hubby: tp b4 tggal kta kena bwk dorang g jenjalan dlu
aku: btol2..xdela cian sgt bla kena tggal kan...
hubby: tp kan b, klu kta lepak2 pulau..agak2 ape pakaian u msa kat sana???xkan u nak pakai bikini kot.......

weyyy....korang nmpak x 2...berani dia menghena aku....ape dia hengat aku xlayak ke nak sarung bikini????tetiap ari aku duk lalu lalang berspender tu x sama ke mcm aku sarung bikini???ape pulau tu khas utk mereka yg berbikini shja???kemain ko yerr...xpe....kena lu satu ari nnt....wakaka.... :))

No comments:

Post a Comment