Sunday, November 21, 2010

~Unstoppable~

Assalamualaikum.....

musti suspen jek korang baca tajuk aku kan...jgn tkot jgn risau neh bkn bisness MLM...neh kisah movie terbaru yg aku tngok lasweek....xyah nak carik2 org..xyah nak menten2...g konter mintak tiket "Unstoppable" then bayar... =)




ok sbnarnya aku pun x tau citer neh pasal "KETAPI"....main masuk jek...korang bayangkan hebat x hebat director dia citer spnjang 1 jam 40 minit neh kisah ketapi semata2...korang xyah nak pening2 pale pk skrip dia..mmg kisah ketapi x nak benti semata...

korang dgr mmg x mencabar,,tp bg aku citer neh x suai utk org yg mngidap skit jntung @ darah tinggi sbb aku yg sihat neh pun leh jd nek darah tinggi bla ketapi yg paling kuat kuasa kuda dia siap bawak 30 gerabak yg penuh ngan chemical sume terlepas tanpa pilot (driver ketapi nak panggil ape ekkk)..glerr suspen...xnak citer pjg2 klu korang nak tau g la tngok..klu mlas nak bwk ank sok2 bli jek la VCD layan anak branak...

No comments:

Post a Comment