Thursday, January 27, 2011

...3 Dalam 1...

Assalamualaikum....


entri sudah lapuk, tp mau up jugak kat cni..ok lasweek ada Poney warehouse sale kat South City Plaza...da belakang umah nenek kan, wajib la aku pegi...selain drp Poney ada brand Renew jugak...bnyak choice expecially utk baby ngan dak2 yg da sekolah rendah..hg serendah RM9 selai...aku pun jd pemborong yg berjaya ekeke....tggal agii utk baya kakak & boboy tak banyak sgt choice, tp utk budak bsar mmg bnyak...untung la dorang2 yg nak sambut CNY...aku pegi masa ari jumaat, mmg dgn senang lenang la aku memilih, bley kira bape org jek customer yg ada msa tu..ekeke...

ok utk korang yg tak berkesempatan nak pegi aritu Poney Factory Outlet ada bukak kat Jusco Equin..kebetolan aku pegi smlm..hg pun murah mula dr RM9..setakat nak tambah2 baju anak2 bley la pegi, nak lagi yg baby gurl..banyak yg RM9 & RM19 selai..


arini da 28 Januari 2011, maka dgn rasminyerr Toys R us bukak kat Alamanda...syiokkk sgt coz dekat cket nak pegi..selalu klu nak aku pegi kat Mid Valley, now da ada kat cni mmg senang bangat la nak crik menan tuk budak dua org tu...

esok da coti kan, koranggg sume ke mana...laki aku da booking kat The Legend International Water Homes PD & Pullman Hotel..memandangkan esok jek sehari peluang utk aku bercoti, maka haruslah aku memilih 1 sahaje kan...wat masa neh tak dpt nak decide agiii, yg penting da booking...nnt aku kasi updet ekk kemana hala tuju kitorg utk esok ari..hehe... =)


No comments:

Post a Comment