Sunday, January 23, 2011

Aku Mula BerDIET =))

Assalamualaikum....

arini, 1st day aku punya diet...setelah menyedari bentuk badan hampir menyerupai FIONA, gigih la aku mulakan diet arini..daripada pg smpai petang neh aku tak amik sebutir nasik pun...tp naik jek tengahari td si MommyKD duk bawak aku g beli jambu 916 kat tepi umah dia...korang jgn igt emas jek 916, jambu pun ada value skang neh..bek korang tanam pokok jambu kot la nnt sama harga ngan emas...ekeke...

aku beli air jambu ngan jambu dua siap up agiii serbuk asammm....tak cukup ngan tu on the way balik singgah plak gerai makcik kat seksyen 4, pekena laksa belacan ngan cendol...ko tau apesal nama dia laksa belacan, sbb nyer aku mcm hirup kuah belacan...adoiii la makcik, klu da takde ikan tu ko bubuh jek la ikan sardin dlm tin, klu nak murah takyah beli yg cap aym, ko beli cap AA pun aku sanggup agii daripada ko letak sepapan belacan dlm kuah laksa tu...

belacan2 pun abis gak aku ngappp..mak aku ckp tak baik membazir, agak2 nak membuang makanan dia soh aku igt org2 kat Somalia @ Afrika...so nak tak nak kena luakkan la jugak...leh time tak alasan aku neh..muahaha.....doa2 kan la usaha aku kali neh berjaya yerr kengkawan..masalahnyer aku neh tak bape nak sabar...cpt la masa berlalu nak tengok hasilnyerrr...ngidam badan mcm Beyonce @ J.Lo...sedap nyer badan dorang kan...aritu siap beli DVD konsert Beyonce, meleleh air liur aku tengok dia menggeletek kat stage..tetibe terberangan plak kot la badan aku mcm tu...menggeletek la plak laki aku 24jam nak mengena jek..muahaha....


ermmm.........bila aku tengok gambar Beyonce neh kan, pas aku diet neh mcm ada harapan jek nak sama....korang rasa part mana paling menjadi harapan?????ko tengok tang bontot dia, tak ke sama kembang cam aku???muahaha.....bluwekkkk......bontot jek la....pinggang tu aku kena kasi ikat ketat2 pakai PB...tu pun ntah bila tahun nak jadi cmtu...ekeke....

No comments:

Post a Comment