Friday, January 21, 2011

barang yg lama haruslah disimpan....

Assalamualaikum....


kali neh cuti lama aku tak sia2 kan..abis sume baju budak2 neh aku packing kan...bukan packing mau g olidayyy, klu itu mcm bkn baju budak diutamakan, haruslah baju aku laki bini didahulukan, anak2 dikemudiankan..muahaha....

baju dorang da sampai tak muat almari, ssah aku tngok nenek sumbatkan baju yg pas dilipat masuk dlm almari dorang. tetibe nenek dpt job baru arr kan, tukang lipat baju anak aku..ekeke..aku tak suruh tau, tau2 balik umah da siap jek sume..ekeke...

mmg banyak la hasil yg aku dpt, tak cukup ngan kotak, masuk skali ngan pastik hitam..klu jual bundle laku aku rasa, sume tak luak pun, dak2 kan cpt besar...klu baju aku laki bini mmg da lama aku lantingkan kat org yg sepatutnya, tp baju dak2 neh aku mcm sayanggg la pulokk, sentimental value katanyerr..sok bila dorang da bsar leh aku tunjukkan koleksi baju2 dorang..arap2 bila aku da tua nnt dorang leh layan belikan baju aku berkotak2 mcm tu banyak nyerr..muahaha....

pasni aku mau kemas kasut2 dan mainan dorang plak...banyak yg da kena simpan coz tak muat..mainan plak mane yg da jarang main leh arr masuk dlm box..bila da sudah, mau jenguk almari aku plak & kemas pape yg patut... =)

No comments:

Post a Comment