Tuesday, January 25, 2011

...ini ari manyak HAPPY....


Assalamualaikum....



koranggg suka tak klu dpt adiah???musti la suka kan, giler ke ape org bg free2 ko nak menolak..hulur pisang kat monyet pun pndai dia dtg amik..tibe lak ko nak jd sengal kan, org bg ko menolak...tak penah dibuat org agii rasanyer...nak agii aku...muahaha....berpegang pd 'rejeki jgn ditolak, musuh jgn dicari'...bijak x??ape org nak bg aku onnnn aje..pastu org tu musti menyesal offer kat aku...muahaha....

sbb ape menyesal???sbb org da bg betis aku nak peha....sume benda nak lebih..haha...alaaaa...kata nak bg kan, kena la yg betol2 aku suka kan, kan, kan?????ekeke....arini rejeki ku dtg bergolek2 agiii, pegi temankan MommyKD beli telekung...Alhamdulillah....insap da kakak aku yg sorang neh...aku memain jek kot la g teman aku dpt 1 free...tup tup, dia offer weyyy.....sila jgn jeles okk, bkn aku sorang jek insan terpilih, konco2 aku yg len pun dpt habuan...kak sal & ina pun dpt sorang sepasang...tp cm biasa, aku punya musti agii cunggg ar kan..muahaha....jgn marah ekk...
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`

cunggg tak???kak sal ckp telekung tak elok kaler2, nnt riak...dia dengki ngan aku babe, sbb dorang punya plain...hahaha...takde la, memain jek..mmg btol pun ckp kak sal tu, tp bkn la niat aku nak color2 neh utk riak, tak penah hayat aku beli telekung bercolor, yg ada sume plain, tak putih, krim...2 color tu jek...so kali neh nak la len cket kan...gmbar neh dlm pastik, korang jgn lak soh aku tebar dlm bilik neh...tak pasal2 pak aji kat dlm tu admire lak kat aku..muahaha....

lupa lak, en. asbend si MommyKD dpt nek pangkat, maybe dia bersedekah amal jariah neh sempena berita gembira yg dia dpt semalam...Alhamdulillah...semoga bertambah rejeki korang anak beranak...pasni turn kak sal lak nek pangkat, untung2 dpt aku join dia g umrah tak lama agiii...muahaha....

No comments:

Post a Comment