Tuesday, January 18, 2011

Mood Cuti Sudah Mariiii...LaiLaiLai....

Assalamualaikum....

arini kemalasan melanda diri...mood sume da smpai ke tengah laut..muahaha....sgt malas ok, satu keje pun tak menjadi arini, perut kenyang & mata pun da mula mengecil, mengecil dan mengecil....

mood cuti sudah mariii, tu pasal la aku duk menenggek kat opis neh ngan senang ati, full time berangan...syiokkk betol lah..sok sume org cuti Thaipusam..aku sambut lama cket smpai ari ahad..muahaha....korang sume kemana???Batu Caves ke hempas kelapa???ekeke....

aku cuti jek lelama padahal takde pape rancangan pun sebenarnya....saje nak duk longgok2 ngan anak2 lelama cket..kepit celah ketiak laki aku...kan heaven bunyiknyer tu..haha...

neh citer aku dikala kat opis la..sok da duk tercongok kat umah mane maunya tulang aku neh tak sengal...abis la kua segala toksin dalam badan..sakit itu, sakit ini...at last, kua gak berjalan....hurmmm....papepun hepi oliday yerr kengkawan sume..elok2 manjat tangga Batu Caves sok... =)

No comments:

Post a Comment