Friday, January 21, 2011

Dutch Lady utk Boboy

Assalamualaikum....


korang sume, susu ape yg elok utk budak umur 1 -2 tahun????baru2 neh aku ada tukarkan susu baru untuk boboy...masa memula lahir bagi Enfalac, then naik 7 bulan aku tukar kan dia susu Enfapro, bila da setahun lebih aku bg dia susu Enfagrow...


bila da bape bulan dia minum susu Enfagrow tetibe naik macam kurab susu kat pipi, lengan ngan kaki dia...asyik la menggaru..aku agak2 jek mayb susu yg dia minum coz anak buah aku minum pun naik kurab susu yg sama..
aku ada try Anmum ngan Sustagen tapi tak suai gak ngan dia, berak jd sembelit pastu kembung perut..bila da jd cmtu mula la merengek jek mamat tu..at last aku try susu Dutch Lady;


~Dutch Lady 1, 2, 3~


baru 2 minggu dia pakai susu neh, so far kurab susu dia da hilang pastu berak pun ok takde sembelit..hopefully suai la ngan susu neh, ssah btol nak tukar2 susu neh kan..kakak sumbat susu ape pun perut dia orite jek..boboy neh ngengada cket...


pastu masa beli susu untuk boboy aku ternampak susu Dutch Lady neh;


aku pun terus aje la menyambar, nak menerai la konon, gigih weyy rembat truz 2kg..muahaha....hurmmm...baru aku tau rupanya susu neh rasa dia takde la teruk sgt..boleh jek aku telan...sodap gak rasa dia...koranggg pun harus la mencuba... =)

No comments:

Post a Comment