Sunday, January 30, 2011

The Legend International Water Homes

Assalamualaikum....

monday bluesss....huhu....gilerr malas nak bukak mata pagi td, ujan tak benti daripada semalam...sgt layak utk apply EL..mengenangkan sok ada meeting, aku gagahkan jugak bijik mata neh menuju ke bilik air pg td...tp jgn ikutkan ati, nnt mati...ekeke...

ok weekend aritu aku da pilih ke satu destinasi yg sgt tepat...memang tak sia2 pilihan aku tu, elok plak ujan 24jam, so kitorang sume beraktiviti dalam bilik aje...beromen, mandi, makan, beromen balik..muahaha.....ok aku tipu, aktiviti beromen terpaksa dibekukan kerana atuk ngan nenek ada join sekali...tp disebabkan tahap kreativiti yg sgt tinggi aktiviti tetap diteruskan dgn cara kitorang yg tersendiri..muahaha.....tanggungjawab tetap tonggengjawab... =))

Tempat: The Legend International Water Homes, PD


ini pintu bilik kitorang (Grand Garden Pool Villa)
bilik neh sgt besar & selesa...leh la klu nak wat aksi ngeri dlm neh..ekeke...


tara....ini la atuk, menten smat & ensem kan???ekeke....

percutian utk mereka yg malas...ekeke..sgt privasi ok, ada bumbung bagai....pakkal jek ada atuk ngan nenek...klu tak da lama da aku mandi bogel ngan laki aku kat pool neh...wajib repeat agii nnt..muahaha...






perenang dari China...haha....


....yeayyyy....


boringgg2 la leh la korang ngayuh beskal neh..



aku sgt larrr rekemen pd korang yg nak mencuba lepaking kat hotel neh...sumpah tak boring...silap ari bulan leh kurus la jugak klu da asyik berendam jek...ekeke...pastu punya la sakit segala sendi aku neh..bila da sakit haruslah menjalankan sesi terapi kan..muahaha...tp bkn la spa...

terapi yg terbaik utk badan aku mestilah bersoping...haha...balik daripada PD smlm, terus balik umah, tido2 rehatkan badan jap...bangun terus siap shoot ke The Gardens...ada sale utk CNY...bes jugak, xpecially utk members...Gap dpt 20% utk sume item, rebat RM30 utk jeans...Esprit ada additional 10% utk members...Armani Exchange pun banyak less...dpt la rembat baju utk laki aku...smlm smpai pun da 8.30 mlm, ngam2 beli benda2 neh kedai pun da nak tutup..tak sempat nak ronda2 agiii...huhu...
















No comments:

Post a Comment