Friday, December 31, 2010

~2011 - here i come~

~STICKY POST TILL NEW YEAR...PLS SCROLL DOWN FOR NEW ENTRY~

Assalamualaikum....


wahhh...x disangka2 kejap jek da nak berganti tahun...bla berganti thn, sume pun berganti...umo makin meningkat, anak2 makin membesar dan semakin banyak la cabaran yg aku bakal tempuhi..

untuk tahun 2010, aku mulai dgn kehidupan yg sgt gembira dan bahagia hingga ke ujung tahun...90% yg aku impikan tercapai..semoga tahun 2011 aku lalui kehidupan yg lebihhh baekkk dr thn 2010..setiap thn musti la ada peningkatan kan..xkan dok takat tu jek...insyaAllah...


azam aku utk tahun 2011;

  • lebih taat dan sentiasa mengingati Maha Pencipta, insyaAllah
  • menjadi anak, isteri & ibu yang lebih baek dan penyayang, walaupun aku tau aku mmg da sedia baek & penyayang...ekeke....
  • rajin bekerja...kurangkan p'gunaan coti thn yg aku rasa sgtlah azabnyer bla smpai ujung thn coti da abis..huhu....
  • kurangkan bershopping, banyakkan simpanan... sgt susah aku rasa..tp x salah klu mencuba..
  • nak kurangkan berat badan..target 65kg...sbb aku nak sarung blik jeans2 guess yg aku bli dlu...rugi worrr, x puas pakai agii da x muattt..glerr sadisss....
  • nak pergi ke beberapa destinasi cinta aku bersama org2 yg aku syggg...

ok ..ckup la takat neh..bnyk agii sbnarnya...tp banyak2 pun x guna klu xdpt nak capai kan...so aku cuba la dlu yg penting2 neh...ekeke..... =))

No comments:

Post a Comment