Sunday, December 26, 2010

our activity - 26 Dec 2010

Assalamualaikum....


okk jgn boringg tau aku nak sambung agii...ekeke...neh xtvt ahad smlm...memula aku bwk dak2 neh g Muzium Negara..ha kan aku ckp aku ngalahkan ada anak skola..nmpak sgt aku ngan laki aku jek yg lbih sbnarnya..haha...












pastu da suda kat Muzium Negara ari pun masih muda..pegi plak Times Square..rugi la g cni, klu aku tau bek g KLCC ke ape..da la jem, pastu sarat glerr ngan org...nak jalan pnya la payah..

cakkk....


kakak, belt pun da senget benget..ekeke...



~Theme Park~
bla da keboringan dan kebosanan pale otak mula pk kan ke arah yg len..akhirnya bwk dorang neh sume g swimming pool;

boboy





~kakak qacehhh~

blik umah dak2 kecik neh sume tido bergelimpangan smpai pg td..xde bnyik hok, xde bunyik hek pun...glerr penat...sakit urat gamaknya..ekeke....





No comments:

Post a Comment