Monday, December 20, 2010

~arini citer xde gambar~


Assalamualaikum....

weyyy best nyerr korang sume g oliday ekk..aku xdpt nak beroliday ujung2 thn neh coz aku da coll sume otel da fully booked...soh dtg bln januari 2011..tu ko xyah bgtau aku pun xpe..aku pun pndai pk bln 1 sume da dok dendiam kat umah, anak da mula skola bagai...ngenggg tol la..

disebabkan fktor itu aku terpaksalah menyopping kan diri agiii....terpaksa okkk, terpaksa...wahahaha....soping neh xyah paksa...mmg tetiap ptg blik keje aku laki bini sesat x jmpa jln blik umah..hahaha.....so duit olidayyy telah selamat aku habun kan...da nama nyer ada kat tgn xde mknanya ko nak soh aku perap...bkn nyer beranak pun duit aku tu...ekeke...



p/s: kali neh xde gambar sbb x teringat lgsg nak snap disebabkan terlampau ghairah menjalankan tggjwb yg laki aku tugaskan utk aku..(tggjwb????erkkk)

aku mulakan perjalanan ke Jackel Shah Alam (tp kan aku prefer agii Jackel Sgamat)...mau soping kain ela dan semestinya cotton+ thai silk..yeayyy....misi berjaya...badan semakin hampir melayakkan aku menjadi ahli gusti, nak x nak kena la tempah baju baru, bla pakai baju lama da mcm incrdible hulk aku rasa..tggal agii x jd color ijo jek..ekeke...ada x sesapa yg leh suggest kan tailor yg terbaekkk area bangi @ kajang???tailor lama aku nak reject, ada ke bju aku dia wat kecik, bla aku anta repair bsarkan, dia g kecik kan agii, pastu kain siap senteng..eee rasa mcm nak sekeh jek..

then aku g KL plak...carik baju, sua kasut, etc utk aku, kakak, boboy & haruslah laki aku skali...ape ko hengat aku neh kejam sgt ke x bg laki aku menyoping...ngan dia ko jgn memain, aku 1 dia 1, aku 2 kekadang dia leh jd 3...huh...

kdang2 aku malas nak layann....haha...time perfume aku abis, dan2 jek dia punya pun da ujung2 bontot botol, bla aku pilih kasut, dan2 jek kasut dia bertahun da x berganti...padahal dia neh mmg kuat bli kasut, tp jenis bla try aku xtau la dia pakai kaki aku ke kaki dia sbbnyer bla da pakai skali musti dia x pakai da dgn alasan sempit...yg sbnarnya klu ko nak tau, dia neh bangsa klu da berkenan ngan satu kasut muat ke x blakang citer jnji dia dpt..mcm sakai kan...hangin jek aku...pastu bla aku nak bli kasut bley ar menyibuk..eh tetibe aku hangin apesal ekk??pasal smlm aku nak bli wedges tp xde saiz....demmmm.....kasut tu aku sgt suka okkk...

`

`

`

`

`

`

`

`

`

~Wedges Hush Puppies~

design mmg korang nampak cam hampehh kan????ko try dlu tngokk...stylo babe bla pakai ngan skinny jeans....adoiiii, boring gler bla saiz da abis...aku rasa x ramai org kaki bersaiz unik mcm aku, wahh...unik???unik ke ko, ape kuku ko bersadur emas ke nyahh...xla gitu, mksud aku saiz bsar cm aku rasa mcm x ramai..tp cmne bley abisss...aku x puas ati btol neh...haishhh.........x kira, mmg aku akan dapatkan jugakkk...neh adalah koleksi kasut baru aku yg ke 5 utk bln 12 neh..tp x sume la utk g keje, ada yg utk jln2 dan beronggeng skali..

(perlu ke aku bgtau..haha..glerr kecohhh...sukati la!!!!)

...sekian...

No comments:

Post a Comment