Tuesday, December 28, 2010

~BOBOY~

Assalamualaikum....

holaaa....ok ptg td ada cket kejutan utk aku....
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
taraaa.....

cuba korang teka ape yg len kat dak boboy neh????ape???lobanggg idung dia kembang???ish3..2 mmg menten smulajadi..ekeke...lagi2...teka teka ape agiii yg brubah....


yerr betolll......rambut dia sudah baruuu....ekeke....ko tau hairstylist mne yg brani mempertaruhkan bakat dia kat pale ank aku neh???haha..of coz la nenek...masa kitorg sume kecik2 dulu mmg xyah ssah payah ko nak g kedai..ckp jek nak gunting pesen ape, kompem nenek leh wat..tp xde sorang pun nurun bakat nenek...huhu...
td nenek ckp dia da x sabar nak nunggu aku g bwk boboy gunting rmbut...2 pasal la dia bertindak cpt, aku bknnya xnak bwk, aku sbnarnya syg nak guntingg..klu bley nak biakan jek..bru rock..ekeke...

elok lak ko x melasak td kan dik..klu ko wat hal td mau jd abu bakar ellah...wakaka....


~my teDDy bear~




No comments:

Post a Comment