Sunday, December 26, 2010

our activity - 25 Dec 2010


Assalamualaikum....


hohoho....korang ape xtvt las weekend???aku xde mane, bwk dak kecik 2 org tu g merayau..xtvt aku kali neh mengalahkan ada anak sekola...2 ari aku dok seret dak kecik tu ke hulu ke hilir smpai nek sayur aku kejekan..wakaka..
sabtu aritu aku bawak dorang g nek ERL...

timing x bagoss...masa neh kena tgu dlm 15 minit


..org kuat dlm sume xtvt..luv u la B...

kami yg sungguh2 nak nek ERL..







azab okk nunggu ERL dgn kakak...jntung aku mcm nak t'cabot sbb dia leh melasak plak..da la xnak di pegang...adoiii...



tmpat duduk pndai nak pilih sndri..xmo share



~ budak ini suda lalok..mau titon~



dia suda casss.....




baju biru itu anak buah aku...sarah..

bila da puas trun nek ERL...kitorg pun membawa diri...igt nak g nek Cruise Putrajaya plak, tp bla lalu cm ramai sgt orgg..so cancel, truz g i-City, Shah Alam;
kol 6.30p.m da terpacak kat sana...timinggg mmg cantekk sbb nyer dpt paking smpai atas bla blik makkk aiii ramai nyer umat yg bru smpai..glerr jem, paking mmg nauzubillah jauh glerr..sgt tabah ok dorang jln kaki...tahniah yerr (lalu dgn muka bangga)...ekeke...





ada gak guna aku bawak si sarah tu..dpt gak aku bergambar laki bini...


~minnie mouse, seswaiiii okkk, elok plak sma ngan bju~



aikkk neh minnie ke mickey mouse????



ape lmbat sgt nak gelap neh




duta fat world ok...bkn slim world..ekeke...mampu???


smntara nak nunggu gelap..mula la kelaparan...fish n chip utk sara..


againnn...beef steak utk aku..weeee.....




~sedang mengawal gelojoh~

ok, tamat suda xtvt aku masa krismas aritu..to b continueeee..... =)











No comments:

Post a Comment