Wednesday, December 22, 2010

ampunkan kami penunggu gua...huhuhu....

Assalamualaikum....


aku ada citer yg mnyayat ati.. ='(
dlm entri yg sblom neh aku ada mention yg hadiah utk Qasehati da selamat diposkan (acara pos mengepos da pastilah tugas laki aku)...
sangkaan ku meleset belaka bla laki aku bgtau kakak a.k.a Qaseh telah mencurahkan bakat terpedam kat kotak hadiah tu....maka ini lah hasilnyerr....
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`



kakak: "ayah, akak tuyis kat kotak ibu yah"
(muka confident dgn arapan ayh dia nak b'bangga dgn hasil nukilan dia)

ayah: "adoiii....neh klu ibu tau luluh ati dia......"
(sbnarnya ayh dia yg gabra lebih tkot aku bertukar menjadi siamang)

ok, ini dialog yg disampaikan oleh laki aku sementelah kakak suda siap conteng pun kat kotak tu...mmg luluh pun ati aku..sob sob sob..pnya la bnyak tempat ko leh conteng, nape la kat kotak neh jgak ko buat....da la ibu lambat bg adiah neh..nek basi da pun contest nyerr..cmne pun bnda da jadi, so laju2 aku g crik kotak baru;
`
`
`
`
`
`
`
`
`

ptg td mau singgah telco & pos tp da tutup...sok subuh2 adam akan ku kerah laki aku g pos jgak adiah neh.... =)

No comments:

Post a Comment