Thursday, December 30, 2010

hari2 mau pekena ini......

Assalamualaikum....

sape nak jd comei cm aku???aku nak bg tips neh..muahaha.....cara nyerr mudah aje...hari2 ajak laki pekena benda alah neh...
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`
`


baked potato = cheese


baked potato - cheese+vege (broccoli)



~Beef Steak~

bln neh jek da tak terkira bpe kali aku mkn beef steak...baked potato toksah ckp..leh dikatakan hari2 aku makan..nak dptkan bkan ssah pun, aku g jek Kenny Rogers..setakat neh tekak aku tak penah menolak smpai ada yg pelik cmne aku leh bantai mkn tetiap hari...bab mkn mmg akn aku guna kuasa veto aku...yg len kena bertindak mengikut arahan..lantak korang la nak kua muntah ijo ke ape, jnji ini potato aku dpt..setakat neh laki aku lalu jek agii, tak nampak lak petanda org da muak..ke ko pun syok mkn KR hari2???ekeke...

ada kemungkinan aku antara calon The Biggest Loser tak lama agii..hahaha.....

No comments:

Post a Comment