Tuesday, December 21, 2010

ChuBBy8485 menang GA pulak....

Assalamualaikum.....


aritu aku ada join GA daripada MommyKD..GA bermula 11 Nov - 17 Disember 2010...wallaweiii glerr grand mommyKD pnya GA, dpt sambutan hangat ko tauuu...
skang neh bertambah hangat dan hangit bla aku dpt tau aku adalah pemenang Grand Prize GA mommyKD....glerr bertuahhh aku neh kan...sila jgn dengki okk...wakaka....


tp kan seblom aku kuakan entri neh banyak kali aku cek result yg mommyKD kuakan...eh mane lar tau tetiba ada 3, 4 org peserta nama CHUBBY8485....so kena la double check..buat nyerr salah x ke berkedot muka aku nnt...sob sob....tp kali neh diyakini suci bersih bahawa nama CHUBBY8485 adalah milik aku seorang....weehuuu....... =)
tahniah utk mommyKD yg da berjaya anjurkan GA dan time kasih kpd juri profesional yg dilantik oleh mommyKD...tp cmne nama aku leh naik ekkk????tu namanya rejeki...Alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment