Friday, December 24, 2010

Hantu Mak Limah bertukar jd Hantu As chuBBy...ekeke...

Assalamualaikum....

jumat yg indah bangattt..ptg td igt nak g nengok citer Hantu Mak Limah...tp da lambat, so aku x sempat nak g tengok...smpai Mid Valley aku yg bertukar jd hantu mak limah...wakaka.....cmne aku x jd hantu mak limah, siti situ sana sini 10%, 30%, 50% & 70%..berpinar bjik mata...x bley tahannnn...
cadang nyerr nak g carik hadiah utk org kawen jek..tp klu da smpai xkan sebijon jek aku dpt kan..musti ada selit gak cket2...klu x dpt utk aku, utk dak2 mmg wajibalghunnah.....

bersepah2 org kat mid valley..ateeerrr sume monteng gamaknyerr..org len nyambut xmas, org len yg lelebih aku rasa..xpela, nma pun 1 Malaysia kan...sambut la selagi adaa..jgn lelebih suda..igt agama memasing..

Lunch kat TGI Fridays, The Gardens
disbbkan aku sgt suka beef steak...maka nyerr aku oder la neh...yummyyyy....

sbhagian brangan yg aku sopinggg arini..ok, utk baby GAP less 10% - 30%...dptlah aku rembat beberapa lai bju+legging+jeans utk kakak dan boboy...

then masuk Isetan, dlm neh ada mcm2 brand utk budak2...so td dptlah tmbah agii jeans+baby T dari Guess Kids & Pumpkin Patch....sempat agii masuk Robinsons utk hadiah org kawenn...shopping kat The Gardens bley la bertenang2 dan bersenang lenang....masuk jek Mid Valley...glerr semak, ramai btol umat...

kat cni aku terpaksa berpuasa menahan lapar dan dahaga utk menyopping...arrggghhh....glerr tabah aku menahan td....crabtree & evelyn, Loccitane sume ada promotion sempena xmas...kekonon baek la, azam nak kurangkan sopingg...tu namanya bangang sbb aku da xleh tido da nehhh...tingat2 set2 Loccitane yg aku nak siang td...aiseyyyy....cmne neh???adakah aku kena repeat agii esokk??sob sob sob.....

No comments:

Post a Comment