Sunday, December 26, 2010

Malaysia Terbaekkk

Assalamualaikum....

wallaweiii....walaupun aku tercicir beberapa jam utk m'updet pasal bola mlm td, aku x kira..aku nak hupdate gakk..ekeke....
sape sangka babe player kita mmg terbaekk lar..aku neh jarang ikot pasal bola sepak, kbetolan plak mlm td aku leh join laki aku nengok bola..tp kat umah jek la..nama nak g stadium blom la agii sbb x tau nak sumbat mne dak 2 org tu..kang mata org tngok bola, mata aku laki bini sbuk nengok bola 2 org tu dok rayau 1 stadium..ekeke...

tp xpela, tngok tv pun i da tergoda sama itu keeper, klu dok stadium x abeh2 lak natap dak tu..wakaka....eh pape pun laki aku adalah yg "TERBAEK" okk...terbaek dimana saje...paham2 suda...wahaha.... =))

~MALAYSIA~


mlm td performance mmg mantap...x sia2 aku dok melangok dpn tv..3-0 babe, bkn senang okk..mcm2 skil bro2 neh kuakan, berbaloi2 dik...masyukkkk....ekeke....tp x leh lawan skill laki aku yg sgt over yerr bla masuk 1 gol...ilang kesah mak mertua, pak mertua depan mata..lek jek dia menjerit2, melompat2...smpai aku conpiusss sekejap, sape yg gol kan skang neh???safee sali @ dia????neh baru kat umah, klu kat stadium aku xtau pe jd..mau ilang kawalan terjun terus masuk padang....ekeke...bikin malu kaum aje larr..

No comments:

Post a Comment