Monday, March 28, 2011

Bos saya baek

Da nk msuk stgh thn,bru skang setel isu penilaian tahunan,utk staf gomen cm aku neh tetiap thn mulala haru mngisi on9 penilaian tahunan.

Org len sume da dpt markah tp aku bru hegeh2 nak isi borang,muahaha...aku xtau la sama ada aku yg tak paham kehendak soklan atau sistem yg telampau canggih smpai aku tak mampu nak huraikan kehendak soklan tu,eh ape pnya berbelit da..

Tp mmg btol,soklan berbalik2,smpai aku rasa perlu ke ko nak soh aku taip bnda yg sama smpai 888x..shit..so jawapan yg aku leh bg, mmg aku takkan isi. tp mengenangkan bnda neh sedara ngan DUIT nak tak nak aku kena la isi jugak..kang tak pasal gaji aku tak naek. Walaupub seco'et klu ko darabkan ngan setahun sape nak bg kan.

Kali neh 1st time aku dinilai ngan bos baru..bos yg banyak mkn ati ngan aku,muahaha...tp tak sangka dlm pd dia mngomplen aku, banyak gak markah yg dia bg..syukur alhamdulillah..

tp kan bos, bos kena sujud syukur dpt staf mcm saya,walaupun ala2 chipsmore keje saya tetap jalan..ekeke...

Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment