Thursday, March 24, 2011

setengah tahun 2011 (P2)

Assalamualaikum....


kesah ari sabtu...
citer dia mcm neh, masa ari jumat tu aku ada belikan boboy + kakak kasut baru..kakak mmg takde masalah coz mmg konfem muat..boboy neh mmg payah cket coz kaki dia debab..masa jumat tu kan aku tak bwk dorang neh..bila da tak muat nak taknak mmg aku kena repeat balik g Mid Valley..knon2 mcm terpaksa la pegi kan, padahal dlm ati mengekek2 suka glerrr...wakaka...

ini budak kaki debab yang bertuah coz dtg kan nak tukar kasut dia, tp aku tersinggah kat Royal Sporting House terbekanan plak ngan satu kasut tu, teruz aje beli + pakai...bila pegi tukar kasut dia yg tak muat tu aku amik la dia punya sandal plak..


ko nmpak tak ape yg ada kat depan dia neh???motif???utk pujuk dia soh duk dlm stroller, siap beli benda alah neh, alih2 berebut ngan kakak, dua2 plak nak nek stroller...nak tak nak ayah dia kena bli kan menan len utk kakak...


bila kaki aku da mula berdenyut, pastu aku punya tak dpt agi mmg jgn araplah aku nak balik kan...laki aku cadangkan lepak kat The Gardens Hotel & Residences jek..sbb nyer senang aku nak g turun soping...



dlm dia cantek, konsep kontemporari...aku cek in pun da lmbat, dlm kol 5 cmtu, masuk jek anak2 aku sume bantai membuta dr kol 7 mlm sampai 7 pagi..frust jek aku tak dpt nak turun soping tp aku ada idea yg bernas...laki aku jd mgsawakaka....da alang2 dia nak turun alihkan keta aku soh dia singgah bli kan brg2 yg aku nak..aku kan jenis tak sabar, so mne2 brg yg aku da tunjuk kat dia siang tu, aku soh bli...ekeke.....

sok pagi celik mata teruz siap...perut da lapar gler, kua dlm kol 11 cmtu teruz lunch..hahaha...masa neh aku makan kat Tony Roma's..

~again...Ribeye steak~

~lamb chop utk laki aku~

kesah makan plak, 3 ari berturut2 aku mkn beef steak neh...chili's, TGI friday ngan Tony Roma's..tp antara tiga2 neh aku paling suka TGI Friday...air dia pun sedap, mashed potato dia pun mmg terbaek...da ari2 pekena steak, terus sembelit, padan muka aku..wakaka...

utk sabtu ngan ahad tu aku bli jeans utk laki aku ngan alat bersukan jek, konon2 nak amalkan gaya idup sehat la kan..poyo jek bli tenis set, siap kasut baru yg tak tahan tu..budak2 neh aku umpan sorang satu beskal...comei jek kakak kayuh, sebijik mcm meimei..haha...boboy si kemetot paling kesian, tak pndai nak kayuh, tolak pakai kaki jek..muahaha...nnt aku kasi hupdet gmbar dorang ek..

eh ada agi, aku singgah BodyShop jap nak beli shower gel..mcm biasa la kan klu da masuk bodyshop pndai jek dorang kenen2 soh aku amik bebanyak..aku pun x dpt nak mengawal napsu napsi yg sedia ada, so aku borong nak dekat 5 botol shwer gel ngan scrub..banyak diskaun ngan banyak leh redeem point tu yg jd banyak aku amik...puas ati..muahaha...

No comments:

Post a Comment