Thursday, March 31, 2011

Sharin low

Smlm aku lunch ngan laki aku, tetibe lak dia rindu kat aku smpai tak mnyempat nak nunggu ptg,mcm la smpai2 teruz dpt maen kan..tp sbnarnyer aku kelentong jek, laki aku tak ckp pun dia rindu..wakaka...tp salah satu petua dia nak selera mkn kena mkn ngan aku, otomatik selera berganda sbb nyer napsu naga aku neh mmpu m'pengaruhi anak tekak dia.

Lunch area bangi aku da boring, terus g sg merab knon nak g restoran perantau, try masakan situ. Alih2 masa nak smpai aku nmpak ada 1 restoren mualaf cina baru bukak, aku alergik cket klu jmpa chinese cuisine..konfem nak try..

Utk tghari smlm aku try yg ala carte pnya jek coz aku tak punya masa nak menghayati masakan dia yg len,kita kasi cobe dulu..aku amik mee ying yong, air asam boi kasturi, nasi kam heong ngan air longan..

Mee ying yong dia mmg superb gua ckp lu korang mntak cili potong skali..mmg terbaek dr ladang..klu korang free nnt leh ar try kat restoren sharin low neh..



Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment