Thursday, March 24, 2011

setengah tahun 2011 (P1)

Assalamualaikum....


aku ada banyak citer mau share kat sini...las week totally bz nak mmpos..cewahhh...mood nak keje pun suda lari coz dlm pale aku neh mcm2 nak pk...utk thn 2011 aku tak bersoping agiii...da nak masuk bln 4 da kan, gler tabah gak aku neh kan..muahaha...so mggu neh la baru berkesempatan utk carik sume brg keperluan...
ok aku mulakan pd ari jumat ekkk, ari kamis pun ada citer tp nnt aku kasi up kat sini..mulakan dgn ari jumaat...

baek, jumaat aritu aku hapday petang coz pas semayang jumat aku mau berjimba ngan laki aku..muahaha....destinasi aku cm biasa ar Mid Valley & The Gardens..

smpai dlm kol 3 cmtu, papehal musti mau isi tank dulu kan, nnt tak bertenaga lak aku nak mulakan perjalanan..ekeke...

~chili's grill & bar~


~ribeye steak~


~Desert mmg terbaek dr ladang~


masa aku pegi neh kebetolan sale baru jek mula, mmg rejeki aku la..sume pun ada less kecuali brg2 yg new arrival la kan...neh sebahagian barangan yg aku dpt..

GAP tu sume utk anak2 aku..hg mmg terbaek la, banyak potongan then utk members ada +10% agi klu tak silap..pastu aku truz guna voucher utk birthday aku tahun neh RM50..
yg dlm2 pastik tu sume dr Metrojaya & Isetan, sume tu pun baju budak2 neh...guess kids pun dpt hg murah, Baby T ngan T-shirt leh dpt hg RM69-RM89...mmg berbaloi, klu tak mmg jgn mimpi la nak dpt...jeans dia pun murah, aku belikan utk kakak tp terbesar pulak...simpan jek la utk pakai raya thn neh..jimat2..ekeke...

mau stori cket, La Senza mmg terbaek la sale dia...almost sume brg ada less 50%...harga asal 1 bra dlm RM149, bila time neh ada offer 2 bra RM140..lingerie pun murah gler, sume ada 50%...
so mmg wajib la aku rembat sume tu kan, if korang nak bg present pun ok coz dia ada provide box sume..sexy ok...


las but not least, neh sume laki aku punya..puas la ati dia kan...ekeke...ok utk ari jumat neh la hasil nyer...to be continue on saturday =)

No comments:

Post a Comment